Wednesday, August 18, 2010

Bebi ku, Cikaro.

Bebi, I tau U sedih I takde mase nak jage U, sayang U, manjekan U, belikan U baju baru, bilik baru. Sory bebi.

Bukan I tak sayang U, tapi mase tak mengizinkan. Nak-nak zaman kesibukan I sekarang ni. Kalau I kena jage U je takpe bebi, tapi I kena jugak jage jiran-jiran kite. Kalau jiran kite ade sorang dua je takpe la, ni sampai berpuluh-puluh. Maaf T__T

I tau, U selalu cube nak lari rumah sebab takde orang jage U. U selalu kena tangkap dengan pakgad, pastu I kena bayar 50 kat pakgad tu sebab nak selamatkan U bebi. Bebi, boleh tak U jangan lari-lari rumah, risau la. Dah la kena bayar pulak tu kalau U kena tangkap. Aiih bebi, I sayang U oke, bukan tak sayang. Tolong la paham yang I busy.

T__T

Oke macam ni, I promise, kalau I tak busy, I akan selalu jage U macam dulu-dulu oke. Hari-hari I bermain-main dengan U. Oke bebi? Jangan sedih-sedih tauuu..


Muuahhhxx!
Yang sayang bebi,
Amie.

3 comments: