Wednesday, August 25, 2010

See see see!?

My bebi dah ade baju baru, siap ade taman enchanted-fairy-ke-ape-tah-tu. Kiut kan bebi I pakai baju princess ni? So-princess-lah-bebi! Geerraaawwmm I!


Dah penat-penat main, terbongkang macam lembu jatuh longkang. Nasib comel, kalau tak dah pijak dah.

Yang sayang bebi dan berkorban ape saje walau assignment tak siap lagi memang kena senyum terpaksa macam ni. Hah tengok tengok.

Mata sembab dan senyum bapok Episod 1.

Mate sembab dan senyum bapok Episod 2. Kihkihkih.

Oke lah, nak sambung buat assignment.

Bye!

Yang baik dan banyak assignment,
Amie.

No comments:

Post a Comment