Saturday, August 21, 2010

Sehitam langit mendung

Oke kawan-kawan, aku dah tau dah warna baju raya pilihan hati tahun ni.

Nak cite dulu, hm tadi aku nak Kak Ira pegi bukak puase kat KFC Semenyih yang besar tu. Tapi kami tersampai awal. Sebab terlalu awal, maka kami pegi la Tesco kejap kan sementara tunggu pukul 7. Lepas tu, aku pun ajak Kak Ira survey-survey baju kurung, sebab kami bercadang nak pegi membeli baju raya sebelum pulang ke kampung masing-masing.

+__+

Then tibe-tibe, kakak kedai tu tunjuk kat aku satu baju kurung ni, cantik sangat *bagi aku la. Terus hati ini terpikat dan meronta-ronta nak beli, tapi disebabkan nak survey je dulu aku pun menolak pelawaan kakak kedai untuk mencuba baju kurung tu dengan muka manis tapi dalam hati 'weh-baju-awat-hang-cantik-sangat-tunggu-la-nanti-aku-beli-kau!-grr!'.

Daaaannn warna baju tu warna hitam!!

Kenape nak pakai baju warna hitam? Sebab bagi aku, warna hitam adelah warna rasmi orang-orang single.

T__T

Warna hitam melambangkan anda ni janda dan single dan takdak-sapa-nak-kat-hang. grrr lagi.

Nak pegi menangis sekarang..

Tsktsk.

Oke, disebabkan raye pertama nanti telefon tak diperlukan untuk menelefon kekasih dan meminta maaf dan mengucapkan Selamat Hari Raya seperti raya-raya yang lepas, maka warna hitam adelah sangat sessswwaai untuk kau Amie.

^&%$^$%^#$^%&&^*%$#%&^

Oke,bye!

No comments:

Post a Comment