Friday, September 17, 2010

Oh PA-RA-MO-RE

Pada satu mase dahulu, saya sedang menonton MTV. Tibe-tibe keluar satu video. Terus cakap 'sape-perempuan-comel-rambut-merah-kulit-putih-nyanyi-lagu-laju-laju-ni'? Mase tu baru keluar lagu Misery Business. Mase tu duduk JB. Mase tu tingkatan lime. Mase tu la baru kenal Paramore. +_+

Lepas tu, terus saya letak lagu tu dalam MySpace saya pastu saya bukak lirik Misery Business dan berduet dengan Hayley. T_T

Pergi sekolah, macam biase saya dan kawan saya Syaraf suke sangat berkongsi lagu-lagu yang baru dan same-same minat. Lepas tu Syaraf bagi saya dengar lagu Oh Star. Mase tu Syaraf baru beli henfon baru. Haha! Balik rumah, terus letak lagu Oh Star dalam MySpace lepastu bagitau Syaraf, 'Syaraf, Amie letak lagu Oh Star kat page Amie.' Haha lagi!

Lepas-lepas tu, Paramore terus memperdengarkan peminat beliau dengan bermacam-macam lagi lagu-lagu best macam CrushCrushCrush, Decode, That's What You Get, The Only Exception, Ignorance dan banyak-banyak-banyak lagi.

Mase lagu Hayley dengan B.O.B yang Airplanes tu baru keluar, aku dengan Nanie on the way pergi KL, pastu lagu tu tengah main kat radio, pastu aku pun cakap ngan Nanie, 'Pompuan nie mesti yang penyanyi Paramore kan'. Haa tengok-tengok-tengok suare pon kenal. Haha lagi.

Kerane saye peminat setia Paramore, jadi dengan ini, saya harus ke konsert Paramore!!


pade 19 October ini di Stadium Nasional Bukit Jalil jam 8.30 malam.

Harus pergi ye kawan-kawan. Harus pergi.

Lepas ni tunggu RJA pulak mai.....


4 comments:

  1. kemungkinan amer pon pergi . tp , tiket terlalu mahal la .

    ReplyDelete
  2. paling murah ei..tu haa..diri kat blakng skali..

    ReplyDelete