Monday, October 4, 2010

Mungkin lebih sahih

Mendiam diri mungkin lebih baik dari buat analisa sendiri buat kesimpulan sendiri last-last sendiri makan hati. Memang makan hati tu lagi sakit dari sakit hati. Mungkin aku pun nak kena tunjal kepala jugak sebab aku tulis aku tak faham. dhsehyuewiuedgwubgwduog.

Selama diam diri, baru aku sedar, tak semua orang yang aku sayang, sayang aku. Tapi aku tau, family tetap sayang aku. Aku mungkin nampak gembira, mungkin nampak happy, mungkin boleh mengorat orang sane sini, mungkin liar, tapi dalam hati, sapelah tau. Hati aku hancur berdarah pun, sapelah nampak. Sapelah perasan, sapelah aku. *Terus pasang lagu Amy Mastura-Sapelah aku.

T_T

Nak lupekan kau, memang susah, tak senang macam kau boleh lupakan aku petik jari je.

Sudahlah Amie. Kenapa tak biarkan orang sekeliling kau gembira? Kan tu lebih baik. Oke, aku tak gembira tengok kau gembira. Aku sakit hati bile kau boleh biarkan aku sedih dan kau blah macam tu dan bergembira. Ape? Jujur sangat? Kalau tak jujur, takde sape akan faham. Takkan la seluar kau koyak kat bontot aku tak boleh nak jujur bagitau kau. Kan?

Ape-apelah.

Mungkin betul cakap Afiq, mati awal lagi bagus. Aku dah cuba makan pedas banyak-banyak,kalau boleh nak telan je bijik cili. Tapi belum ade kesan.

Mungkin betul cakap Kiki, aku patut cuba terima orang lain, atau betul cakap Kiki yang "Kite pergi konsert Paramore boleh carik jodoh kan Mie?" *SENYUM LEBAR NAMPAK GIGI.

Usaha mengusha abang shisha juga masih diteruskan.

Dah lah. Bye.

P/s: Kalau aku mati pun, mungkin kau akan lebih gembira. Hooreyy!

2 comments:

  1. aku just nak cakap, yang sakit hati tu cikgu sebenarnya. Antara cikgu paling best dalam dunia. Kau tak keruan kan amie?

    ReplyDelete
  2. jiwa rasa gelora lah. haha. ape tu cikgu? tak faham +_+

    ReplyDelete