Friday, December 17, 2010

Anak ikan mak~

Baiklah. Banyak nye entry kawan-kawan yang menarik semua nak bace sekaligus tapi malangnye masa tidak mengizinkan diri ini meneruskan kegiatan membaca entry kawan-kawan kerana macam biase terpaksa ke kedai mamak mencuri wi-fi mereke yang sebenarnye tak curik pun sebab kena minum teh tarik cukup syarat. Hah hamek kau cakap laju-laju.

Amboi batery laptop pun macam cemburu dengan diri ini je.

Baiklah kena tulis laju-laju lagi.

Kerana telah berbaik dengan Pika diri ini berasa macam ringan kepale hotak sebab selama ni duk pikir-pikir kalau mesej Pika dea balas ke tak, dea akan mengamuk ke tak, dea marah ke, so nak mesej dea kena tunggu mase beberape hari selepas tulis entry yang sebelum ni. Ape aku cakap ni?

Oke fine.

Sebenarnye nak cakap, telah berbaik dengan Pika, and sepanjang cuti hari-hari mesej dengan bebi saye Nanie, dan bergosip tentang pakwe baru masing-masing eh bukan masing-masing pakwe baru Nanie. Bodoh Nanie nak pergi belaja dekat kampuang Pahang sane. Hah pegi lah kau kawan dengan orang asli Pahang. Eh Pahang ade orang asli ke?

Oke bye!

No comments:

Post a Comment