Sunday, July 11, 2010

Segamat-Muar

hai rakan taulan.

jumaat lepas, Nanie bawak gi jalan-jalan kat Segamat and terus ke Muar. Walaupun penat and macam tak mandi 2 hari,perjalanan kami sangat seronok. siap makan rambutan buang buang sepanjang jalan lagi. ngahahaha. maaf orang segamat dan muar :)

kat Muar, kitorang pegi satu tempat tepi laut. Nama tempat tu Tanjung ke ape tah kalau tak silap, and kitorang jumpe Jason Mraz Malaysia wa cakap beb.


memang best giler pakcik nie. kalau korang pegi Muar, tolong lah pegi Tanjung tu ye. carik pakcik ni, dah la suare sedap, sporting abes, hafal pulak tu semua lagu. cakap je korang nak lagu ape, melayu, english, jepun silap2 tamil pon boleh kot. hehehe. kitorang buli pakcik ni 3 lagu. hehheh.ni antara salah satu lagu yang kitorang suruh nyanyi. maaflah kalau x berape nak dengar, and terpaksa teleng2 kepale nak tengok. hahaha.

anyway,selamat berjumpa lagi ye pakcik Jason Mraz Malaysia. =)

oke,bye.