Saturday, October 9, 2010

Cilake punye bangla pendek...

Semalam aku demam, aku tidur awal, aku tak pergi kelas, hujan lebat gile macam Beranang dilanda ribut taufan ke hape. Semalam rumah makcik sebelah buat kenduri anak dea bersanding, makanan dea seeedaap, rumah kitorang jadi tempat basuh pinggan T_T

Jap, ape kena ngena ngan tajuk entri? 
 
Tak semalam aku mimpi seram. Takot. Tekencing kencing oke tipu diam tak lawak. Aku mimpi..aku jalan-jalan naik motor, lepas tu ade bangla ni mengorat, aku blah je la. Sedar-sedar bangla tu kejar aku jerit-jerit sambil pegang pisau. Aku press moto laju-laju terus masuk rumah kunci pintu sambil terketar-ketar. Tapi sebab bangla tu kecik dea masuk ikut tingkap. Aku pun nangis nangis sambil pegang pisau jugak konon konon nak lawan pisau dengan dea la.

Tibe-tibe kakak bukak pintu, bangla tu terkejut dea terus tikam tangan aku. Aku pun tersedar dari mimpi. Cilake tak cilake.

jcsduofgeocbshibweoygywbw.

Bye!