Wednesday, February 9, 2011

Petang yang menyedihkan

Semalam dan pagi ini, kite runsing sangat sangat, rase nak hempuk je diri sendiri kat tilam air. Ish. Mane tak nye, henfon kite hilang la kawan kawan, kite rase kite tertinggal kat makmal komputer semalam, tapi kadang kadang kite rase kite pegang henfon tu mase keluar makmal semalam. Tak tau la macam mane, kite runsing la sebab tu je satu satu nye kenangan kite, suke duke semua dalam tu, gambar Hero pun ade dalam tu jugak. Sedih kite. T_T

Tapi, takdir kan, kite terime aje la.

Baiklah.Lupe kan perihal henfon tu, nanti kite pakai telefon rumah je la bawak ke sane sini, senang ceghitee.

Tadi petang, kite ngan Kiki minum kat cafe sementare tunggu kelas Network pukul 3. Pastu tibe tibe hati ini sayuuuuuuuuuuu sangat, dah nak nangis dah. Adoi, hampir kena tampar dengan Kiki je, seb baek Kiki pun sayu sekali.

Mane taknye, sebelah meja kitorang ni, ade la sorang mamat ni, kite tak pasti samade dea semester 1 ke 2 ke ape ke, tapi yang kite tau dea duduk asrama tingkat 3 wing belah kiri. Perrghh.

Kalian nak tau kenape kite sedih tengok dea?

Sebab dea makan nasik penuh sepinggan, dengan air gelas besar dea sorang balun. Tapi bukan tu punca nye.

Puncanye sebab dea makan sorang sorang, pastu rupe dea yang menyedihkan, care dea makan pulak macam dea tak pernah makan sebelum ni, pastu acap kali lepas dea minum air, muke dea tu macam lega je dapat minum air. Kite memang sedih tengok orang makan pelahap ni, tak tau la kenape awak jangan tanye, ataupun awak pulak nanti sengaja makan lahap lahap depan kite pastu buat kite nangis nanti kite lap hingus kat baju awak.

+_+

Awak jangan la ingat kite cakap macam ni sebab kite nak kutuk dea pulak, kite tak kutuk pun tau, kite cume nak share dengan awak semua yang kite sedih nak nangis tengok dea makan macam tu, sebab oke tadi kite dah cakap rupe dea menyedihkan. Lagipun kan kawan-kawan, dea fokus je kat makanan dea, dea tak tengok sekeliling pon, main henfon pun tak, tu yang buat kite tak dapat menahan perasaan kite dari mengusap kepale dea eh tak tak, perasaan sedih kite tu kite tak dapat kontrol.

Oke bye!

No comments:

Post a Comment