Monday, March 21, 2011

Isi dan hati

Ade satu benda yang menyusahkan aku untuk menyusahkan kalian semua supaya kite bersusah bersama sebelum bersenang di kemudian harinye lantas mai sini aku nak kalian bace ni.

Kalau tak cakap orang tak tau dan terus buat dan terus aku nak mengumpat mereka lantas dosa dapat kat aku, pahala dapat kat mereka. PUI.

Bukan la nak sibuk tepi kain orang, kain sendiri harus la disibukkan jugak takot takot la kalau ade benang tercarik kang sangkut kat besi habis semua tercabut. Sape malu? Semut yang lalu bawah kaki. Too bad.

Bodoh piang padia ni? Baiklah.

Straight to the point. Adekah Facebook tercipta untuk kita meriak takbur? Untuk menunjuk kan pada satu dunia padahal bukan satu dunia pun kawan dea, apa yang dea buat? Walhal hanye pergi ke kedai mamak untuk menjamah mee segera pun harus di updatekan di status? Maaf takdak Twitter, malas.

Oke bye.

No comments:

Post a Comment