Tuesday, July 19, 2011

Soalan cepuk-kang-baru-tahu.

Okeh, hye rakan taulan.

Kali ni kite ade point! Kite ade point! Kite ade pooooiiiiinnnttttt nak tulis entry.

Perasan tak kalau kite lepak ramai ramai dengan kawan kawan kite yang berlainan jantina, pasti kite perempuan ni akan di tujukan soalan yang berbunyi seperti berikut, "Apesal ek, pompuan sekarang ni memilih sangat. Berbulu betul aku. Nak yang hensem hensem jambu jambu cute cute je." 


Harus kite highlight kan soalan cepuk-kang-baru-tahu itu tadi ye rakan taulan. Dan biasenye, mestilah lelaki yang tanye macam tu kan.

Sebelum mendengar hujah hujah saye yang mungkin akan membulukan lagi rakan taulan semua, ape kate hampe pikir kejap dalam seminit dua jawapan paling bernas untuk di berikan.

No comments:

Post a Comment