Monday, February 28, 2011

Biaselah, manusia.

Sory kawan kawan yang duk IM saye tu. Malam ni macam malas nak bersosial dengan orang dekat IM. Maaf maaf maaf. Esok I janji I chat dengan you allss okay.

Penat pegi kawin dekat kenduri kakak Acik tadi. Eh salah cakap, penat pegi kenduri kawin kakak Acik tadi.

Ade satu benda nak share dengan awak semua.

Awak perasan satu benda tak? Kite selalu nampak aje salah orang kan? Kebaikan dea selama dea hidup tak pernah pun kite nak kisah, tak pernah pun kite nak gosip pasal baik dea tu. Tapi, sekali dea buat jahat, hah 18 tahun mase berlalu pun, masih nak ingat, masih nak bercakap cakap.

Macam saye, bile saye belanje orang aiskrim, mane ade orang nak ingat. Tapi bile orang dapat tau je saye sebenarnye curik aiskrim tu pastu bagi kat orang, hah hamek kau duk mengata, mengumpat, mengeji dan pelbagai lagi.Siap telefon jiran sebelah nak bagitau hal buruk tu.

Ish ish ish.

Oke bye!